سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از کتابخانه شهید مطهری اردبیل تأکید کرد؛

مساعدت در تأمین منابع کتابخانه‌های عمومی

بازدید اردبیل

سیدمحمد هاشمی در جریان بازدید از کتابخانه عمومی شهید مطهری اردبیل، بر اهتمام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای مساعدت در تامین منابع کتابخانه‌های عمومی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، درحاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیران کل فعلی و اسبق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، سیدمحمد هاشمی، معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها؛ مهدی رمضانی چابک، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران کل کتابخانه های عمومی و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از کتابخانه عمومی شهید مطهری اردبیل بازدید کردند.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزیر فرهنگ در این بازدید با اشاره به اهتمام این وزراتخانه برای مساعدت در تامین منابع کتابخانه های عمومی گفت: امیدوارم هماهنگی لازم بین ادارات کل استانی به منظور تخصیص کتاب از خانه کتاب استان به کتابخانه های عمومی صورت گیرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل نیز با بیان اینکه، غنی سازی مخزن کتابخانه ها از اولویت های مهم در برنامه های این نهاد فرهنگی است اضافه کرد: به منظور تامین منابع کتابخانه ها از ظرفیت خیرین و واقفین کتاب نیز بهره برداری می شود.

گفتنی است کتابخانه شهید مطهری اردبیل یکی از غنی ترین کتابخانه های استان از لحاظ منابع بوده و دارای بیش از ۵۰ هزار نسخه کتاب است.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 9 =